seerappp Life123 65 kilo ile hamile kaldım 16.haftadayım 2 kiloya yakın almışım hiç diyet yapmıyorum bebeğim kilo alımı gayet iyi dedi doktor hatta haftasına göre 100 gram olması gerekirken 140 mış ama yinele benim aklıma takılıyor normal mi sizce
Life123 Gayet normal bence , ne güzel işte doktorunda söylemiş az kilo almana rağmen bebeğinin gelişimi güzel herkesin istediği Budur 🤩
Life123 Zeynooosekooo 42 kilo mu amanın😳 evet fazla almışsın ama boşver normal kiloya gelmişsin bence 42 çok az bi kilo , o yüzden doğuma kadar da çok daha almazsan sorun yok bence 👍
Ayseb35 59 ile hamile kaldım şuan 64 um 22+4 haftadayiz bence çok aldım ama hiç kusma bulantı yaşamadım ne yesem yarıyor sanırım.