User22 Haftamdayım normaldede çatlama alt yapım var çatlak kremi ve kakao yağı kullandım doktor önerisiyle sürekli nemli tutmaya özen gösterdim şükür karnımda hiç çatlak yok ama göğüs ve kalçamı atlamışım oralar biraz çatlamış evde kakao yağım vardı güneş yağı onuda kullansam bi zararı olurmu acaba önemli olan nemlendirmek mi yoksa kullandığımz ürün mü acıkcası maddi durumumu zorlamaya başladı Doktorum lireac önermişti ben başka bi marka kullandım 100 liraydı aldığımm bol bol sürüyodum sante plus markası ama şuan oda zamlandı ucuz kullandığım halde sadece 1500 2000 TL çatlak kremine gitti evdeki yağlarda içeriklerinden kaynaklı zararlı olur mu bilemedim kullanan oldu mu yada ne düşünüyosunuz ?