Merhabalar, bugün sabah, erken gebelik testi yaptım çift çizgiydi hemen gidip kan verdim şimdi sonuç çıktı betahgc değerim 57,6 ilk gebeliğim. çok karmaşık duygular içindeyim. 🥹 son adet başlangıcım 15 ekim uygulamaya göre şuan 3 haftalık gebeyim. Ne zaman kadın doğuma gideyim, neler yapayım tavsiyeleriniz nelerdir