Mintos 38.haftam bitti en son kontrolde bizim de kilo alımızız durmuş😑 2800 gram oğlum😞boynunda bir kat kordon vardı dr kan akışının azaldığından şüphelendi,ayrıntlı usg yapıldı kan akışında bir sıkıntı çıkmadı.
Suyum sınırın bir tık üstünde,şimdilik sıkıntı oluşturmaz dedi drum,sürekli hareketlerini takip ediyorum ve sık kontrole gidiyoruz.
Gidişata göre ya suni sancı verilecek ya da doğum kendiliğinden başlayacak.
Beklemedeyim,ama çok stresliyim,gece sürekli uyanıp bebeğim hareket ediyor mu diye takip ediyorum.😔 Rabbim hayırla ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin