Ayz2819 vallaha çok zor surecler geçirdim ama hiç birseyi takmadım bana 30 haftayı zor goruysun dediler sürekli ara kanamam oldu hastnede yattim ama hep pozitif oldum bebeklerime ve kendime karşı sürekli hareket halindeyim 3 tane daha çocuğum var rabbim ne dediyse o oluyor aslında ben birşey yapmadım zor bir süreç piskolojik çok etkiliyor ben sabaha kadar oturuyorum uyku yok bazen uyuyorum 1saat uyuyorum o yetiyor bana bazen ama kendinizi piskoloji yüksek tutun rabbimin iziniyle goruysunuz ins. Şuan okadar zorlanıyorum ki 34.3 nefes amaliyirum ama onların sağlığı için dayaniyorum