28 haftalik hamileyim.
1-2 haftadır kuyruk sokumum acayip ağrıyor yani otururken çok zorlanıyorum afedersiniz ama oraya bisey sokuyolar gibi kalkarken de sağ bacağıma baya ağrı girerek kalkıyorum zar zor bu durum bebek büyüdüğü icin mi normal mi bilmiyorum yaşayan var mı acaba ?