Yerimi alim bende şurda 😁 benm ilk kızım Kasım doğumlu bide 6 sene oldu unutmuşum herşeyi buda Nisan 20 gösteriyor doğumu ne alacağımı bnde bilmiorum nasıl yapsam sanki ilk bebeğim gbi bide ilki kızdı bu erkek yeni olucak herşey 🤷🏻♀️ geçen eşimle dolaşırken eşim bi hastane çıkışı gördü alalim dedi çok içime sinmesede eşim ısrar edince aldım sadece bu var daha erken zaten yavaşça yardım alarak yapcm alışverişi 🤷🏻♀️