Yaseminanc Merhaba hanımlar Temassız ateş ölçer alacağım. Siz hangi markayı tercih ettiniz? Braun çok güzel ama biraz fazla pahalı gibi. Kanz TH110 N nasıl sizce fikriniz var mı?
Kbrnrkl Yaseminanc Yaseminanc  Ben çok memnunum 2 senedir kullanıyorum trendyoldan almistk
NisaSevgili Yaseminanc direct Nexus diye bi marka aldım alın nesne ve kulaktan ölçüyor ben memnun kaldım şuan fiyatı düşmüş bi bakın isterseniz dual model
cokkasmabeabi Yaseminanc nimomed vardı bende. Çocuklar yere firlata firlata rahmetli etti. Dün yine aynısını sipariş ettim.