bitanemm_ Bagci01 canım bende kasık ağrısıyla ilgili post açtım sabah birden başladı benim sol kasıkta ağrı zaten sonra dayanamadım acile zor attım kendimi enfeksiyon çıktı Allah dan bebek iyi
Bagci01 bitanemm_ ya bende dün gittim idrar kan aldılae bişe çıkmadı bugün doktora gıtım fitille antibiyotik verdi şimdi de aklımı karıştıran antibiyotiğin bir zararı olur mu bebeğe
bitanemm_ Bagci01 enfeksiyondan zararlı bebek için ben 5 günlük kullandım antibiyotik doktor istediği için ama geçmedi enfeksiyon bugün acillik oldum yine enfeksiyon ama doktor vermedi bu sefer yeni kullandığım için bol su iç dedi