Merhaba arkadaşlar, 27+3 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim, bpd 24+3 haftayla hc ise 26 haftayla uyumlu çıktı. Doktorum 2 hafta sonra tekrar kontrole gelmemi söyledi. Yapısal ya da bası kaynaklı yanılma olabileceğini söyledi. 1-2 hafta gerilik tolere edilebilir biliyorum ama 3 hafta gerilik canımı sıktı biraz. Aynı durumda olup doğum yapan ya da daha sonra haftasını yakalayan var mı acaba? Fetal dna ve detaylı ultrason yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı. Bundan önceki kontrolüm 25+6daydı o zaman da bpd 24+3 ile uyumlu gelmişti, hiç gelişmemiş gözüküyor bir buçuk haftada 😢