Mrvaren Tetonoz aşısından sonra herhangi bir sorun yaşadınız mı bebekle ilgili 20+6günlüğünüz bugun yaptırdık ama tedirgin oldum biraz
Ayseumut Mrvaren bnde 20 +2 yım bugun oldum tetanoz asısını butun gebeler oluyor korkmayın onda bısey yok
Nesfur41 Mrvaren Mrvaren Ne gibi bi sorun yaşayabiliriz hiçbir şry olmaz tam tersi yapılmazsa sorun yaşayabiliriz 😂 kadınlar olarak elimizde her gün bıçak yok konserve bilmem ne
Furkanhifa Ben 20. Hafta da ilk dozu bugün yani 27. Hafta da ikinci dozu oldum. Herhangi bi olumsuzluk yaşamadım bebek hareketi azalabilir diye okumuştum onda da bı değişiklik olmadı sadece kol ağrım var ilkinde de 2 3 gün agrimisti
Sword Mrvaren ben yaşadım ateşim çıktı crp karaciğer enzimlerim yükselti. Bir gün öncesi tahlillerim normaldı asıda sonra olduğunu düşünüyorum
Cgllay Sword erken dogum riski olusturdugu icin riskli gebeliklerde yapmıyorlar ztn tetonoz asısını. Gecmis olsun umarım suan ıyısınızdır 🌸
Kelebek1_ Mrvaren ilk gebeliğimde yaptırdım hiç bir sorun yaşamadık ikinciye hamileyim yine yaptırdım sadece iki gün çok ağrım oldu kolumda
Mrvaren Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim şükür şimdilik iyiyim bikaç sorunlu tecrübelerden dolayı evhamlıyım ondan endişelendim ilk gebelik dış gebelikti sonra kimyasal bu çok şükür iyi şimdilik ondan herşeyi düşünüyorum
Mrvaren Bitmeyen bi enfeksiyonum var fitil vs herşey denedik olmuyo bıkaç gün geçiyo sonra tekrar ediyo bu yüzdende artık elim yüregımde hareket ediyorum malesef bişey olacak dıye korkuyorum