Benimde suyum sınırdaydı yediklerime dikkat ettim. Şekerim çıkmadı. Düzeldi ama şuan hastanede yatıyorum erken doğum riskinden dolayı. Doktor oda tetiklemiş olabilir yada neden olduğuda bilinmiyor dedi. Herşey neden olmuş olabilir yani dedi . Yediklerinize dikkat edin. Suyu fazla olupta sağlıklı zamanında doğum yapan çok insan var.