IKRAM_01 İkinci gebelik ikisinde de şeker var. İlk lokmayı yuttuktan 1 saat sonrasını baz alıyorsunuz ve 140 altı olması lazım, 140 sınır açlıkta da 90-95 arası olmalı. Ekmek olarak beyaz un tükettiyseniz çıkartmıştır ama arada olan bir durumdaysa çok da dert değil. İlk gebeliğimde yapardım makarna, tatlı, içecek vs doktorum ayda 1 e indirdiğin sürece sıkıntı yok demişti