Hala suyum gelmedi ped taktım hafif bir leke var sadece kan gibi 39+2 deyiz bekliyorum yürüyüş falan da yapıyorum bayağı ama sadece çok az ağrım var kasıklarda o kadar sizin ne zaman su geldi? Normal doğum yapmak istiyorum kesinlikle bunun için çabalayacağım.