Bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim, mide bulantısı ve iştahsızlık yaşıyorum. Bulantı için Prilam Dr ilacını verdi doktor. Bu akşam ona başlayacağım. Sizin de iştahsızlık ve bulantı şikayetleriniz oldu mu ? Olduysa ne zaman geçti ? Tavsiyeleriniz varsa paylaşabilir misiniz? 🤰🏻🥲🤍