Elzel17 Merhaba kızlar ben 23+3 haftalık hamileyim 2 gündür bende akıntı artdi acaba neden ola bilir yasayan varmi
gamzecgr Elzel17 enfeksiyon ya da mantar olabilir tahlil verin.Ama hamileliğin bazı dönemlerinde zaman zaman akıntı oluyor eğer koku,kaşıntı yoksa normaldir