annesi53 Herkese merhabalar yarın doğumum var dualarınıza talibim ve 37 haftalık doğçak bebeğim inş güzel geçer
Zeynep_ze annesi53 neden 37 acaba bizimki 39u beklemek istiyo ben sabırsızım iki üç gün önce alalım diyecem ama bazı doktorlarda erken alıyo sizinkinin bi sebebi var mı
hilalllhrm annesi53 rabbim sağ salim kavusmayi nasip etsin 36 haftadayiz benimde yarın zorunlu sezeryan doğumum var
hilalllhrm annesi53 kilo alımı yoktu gelişmedi bebek 10 da doğum yaptım bugün bebeğimin kan şekeri düşük olduğu için kuveze aldilar