Güzel anneler merhaba. Altıncı ayıma girdim hala içinde hasta sevgisi olan insan gibi bir doktor bulamadım. Gerçekten napacağımı şaşırdım artık. Malum ekonomik durumlardan dolayı özel hastaneye gidemiyorum. Mecburen devlette doktor arayışındayım. Bu ayıma kadar Etlik Şehir Hastanesinde muayenelerimi oldum ama bir doktoru öbür ayda bulmak gerçekten imkansızdı. Hiç denk getiremedim. Zaten ilgi alaka da sıfır. Çocuğumun cinsiyetini bile söylemediler. Gerçekten yardıma ihtiyacım var. Altı aylık hamileyim bebeğimin doğru düzgün fotoğrafı bile yok elimde. Her seferinde fotoğraf veremiyoruz çektiremiyoruz deniliyor. Gerçekten çok sıkıldım bu durumdan. Size tavsiyem Etlik şehir hastanesine gitmeyin. Normal sıradan bir soğuk algınlığınız varmış gibi beş dk içerisinde muayenenizi bitirip gönderiyolar. Hiçbir sorunuzu şüphenizi net bir şekilde cevaplandırmıyolar. Sizden beklentim Ankara için devlet hastanesinde bildiğiniz gerçekten ilgilenen bir doktor varmı gebe poliklinik için soruyorum. Doğum yapmaktan iyice korkar oldum böyle şeyler yaşadığım için. Lütfen yardımcı olun💕