6+3 haftalık gebeyim değerlerim güzel yükseldi 3.400 çıktı ama kese bu kadar küçük çıktı doktorda kesen haftana göre küçük dedi eğer kanaman olursa ağrın olursa direk hastaneye gel dış gebelik olabilir dedi bebeğide göremedi sadece keseyi gördü sizce korkmalimiyim ???

