Mervekdy 14 15 lerdeydi tansiyonum Evde takip verdi doktorum. Çok şükür daha normali aşmadı 1 haftadır. Yşayn var mı ?
Cucu_01 Mervekdy merhaba benimde 16 olmuştu ve burun kanaması yaşadım 2 gün boyunca sonra 10 gün takip ettim tansiyonu yememe içmeme çok dikkat ettim yürüyüş yaptım kısa kısa 10 gün içinde de en fazla 13 oldu yani oda bir kez çok şükğr düzeldi 🌸
Mervekdy Cucu_01 çok sevdindim düzelmesine 🙃 özellikle doktora gidince çok çıkıyor benim psikolojik sanırım heyecanlanıuormuyum noluyor 😂