tgbadlgzr Haftadayız bugün çalışamaz raporumu aldım doğum parası ne zaman ve ne kadar yatıyor bilen var mı? Asgari ücretli çalışandım
gamzecgr tgbadlgzr yani yatan prim ödemesi ve gün miktarina göre değişiyor ama genelde asgari ücret alan kişilere 37 bin civari yatiyormus diye duydum iki parça halinde
gamzecgr Whopper hiç farketmez ben özel takipliyim bugün aldım çalışamaz raporu doktorum yazdırıp yolladı Whatsapptan
tgbadlgzr Whopper kontrol e gittiğiniz doktor veriyor devlet özel farketmez, işyerine vermeniz lazım oda muhasebeye
Whopper gamzecgr teşekkür ederim o belgeyi sgk binasına mı götüreceğiz acaba bilgi bulamadığım için soruyorum kusura bakmayın :(
gamzecgr Whopper estağfurullah 💐yok isyeriniz istiyorsa onlara götürcekseniz zaten rapor yazıldığı an SGK da işleniyor edevletiniz de gözüküyor
Dilekonurr tgbadlgzr doğum yaptım bi hafta sonra da izin bitçek be o zaman uyar diye umut ediyorum bakalım yatmama durumu olmaz demi ya :)
Melikenur55 Bende 37de alıcamda doğum yapınca hastane bildiriyor dimi otomatik ona göre para yatıyor heralde?