ASE6154 Busbusd1 ben alacaktım kullanıcı yorumları hiç iyi değildi, şarj süresine göre kullanma süresi de yeterli gelmedi bana. Media marktta sordum kız dediki şarjlı süpürgelerin genel sorunu kullanım süresi çok az.
Busraakay_26 Busbusd1 bende onu alacaktım güzel değil diye çok duyunca karcher aldım 1 aydır kullanıyorum şarj süresi de baya iyi gidiyor çekim kuvveti de çok iyi
Minikperi Busbusd1 dyson hariç dik süpürgelerin ömrü çok kısa. Hepsinin pili ölüyor. Sonra çöp. Bütün markalar aynı 🤷🏻♀️
Elfve Dyson V10 aldım gelir gelmez bozuldu evden aldılar 2 parça değiştirip geri getirdiler. Çok hassas cam çekmek falan kesinlikle yasak almış oldum ama memnun değilim ben şahsen
Yagmurun2 Busbusd1 bende unlimited 7 aldım çift bataryalı olandan gayet memnunum çokta iyi çekiyor 10 yıl motor garantisi veriyor bosch mağazasında inceleyip online üzerinden indirimle aldım pişman olacağını sanmıyorum koltuk altlarına da bükülüyor bu arada