Ayazfatos
Kizlar pazar gunu degerim 65.32 cikmisti bugun yine kan verdim 737.48 cikmis guzel bir deger dimi daha kalp atislarimiza cok var okdr endiseliyim ki gecmiyor 1 .2 hafta bari 2 hafta bunun hyecaniyla yasayayim 🤗 cunki okdr merak ediyorum nasil sagliklimi iyimi kalp atisi guzel duyulacakmi 🤲🤰💕
2. gebeligim ama bunda da boyle hyecanliyim merak icindeyim 🤗