Kızlar merak ettim Kasım oldu ben adanada yaşıyorum bir yaz bir bahar havası yaşıyoruz sabahları biraz, serin oluyor. Siz dogalgazi veya sobaları yaktınız mi. Mevsimler değişti farkındayım ama başka yerde tanıdıklarımız sobaları yakmaya başlamış bizim memlekette daha bahar havası yaşıyor 🙄😐