SumeyyemAli19 Kızlar çok korkuyorum eşim uzman şuan Suriye’de grip oldum iki haftadır neredeyse bugün de baş ağrım vardı tansiyonum yüksek çıktı demin ölçtüm yine 13 7 nabız da 114 benim gibi olan var mı ne olur yazın
hunilimom SumeyyemAli19 öncelikle sakin olun stres yapınca daha çok çıkar bol su için temiz hava alın ayaklarinizi uzatın tam sınırda çok yükselirse acile gidersiniz bı dil altı verilir serum bağlanır benim de ilk gebelikte vardı daha yüksekti
ekc SumeyyemAli19 Panikleme yüksek bir tansiyon değil, sen panikledikçe daha çok yükselir. Geneldr kaç seyrediyor?
Zeynep_ze SumeyyemAli19 böyle yüksek çıktığında limonlu su için ya da limonu direk yiyin sonra biraz bekleyip tekrar ölçün düşmezse doktorunuzla iletişime geçin mesela benim doktorum 14/9a riskli diyo bazı doktorlar 13/9a da riskli bakıyor
SumeyyemAli19 Kullaniciadii ay gerçekten mi kimsem de yok yanımda korkudan iyice telaş yaptım bide panik atağım var iyice tetikledi 🥹
SumeyyemAli19 hunilimom evet panik atağımda tetikliyor şimdi düştü 12 6 çıktı sağolun dediklerinizi de göz önüne alacağım 🤲🏻🥺