masisi gulsumtopcu benim doktorum biz sormadan eşime hem normal doğuma hem sezeryana girebileceğini söyledi. ☺️
ayaniz gulsumtopcu hastaneye göre degisiyor sanırım.. benimkinde girebiliyor (girmicek ama ben istemem)
tugbamehmetbaki Normal doğum yaptıktan sonra gebe okuluna katılan babalar normal doğuma girebiliyor Devlet Hastanesi'nde de
Smiley87 Kızlar ben Doğuma eşimin girmesini Asla istemedim iyiki de girmemiş , beni o halde görmesini istemezdim 😂😂
Zmr Bugün sordum da eş dahi hiç bir yakını alamıyoruz yasak dediler 😒doğumhane de fotoğraf çekimini bazı hastaneler de hemşire yapıyormuş onu da fotoğrafçımız var onu tutarsanız yapar dediler çok kararsız kaldım
Nazkin gulsumtopcu canim ben Almanyadayim her şekilde giriyor isterseniz tabiki burda cok iyi goruyor doktorlar esin girmesini sen ağri aci cekerken oda yaninda 9 doğursun sonucta sadece senin yavrun degil annelerin kiymetini bilirler en azindan 🙏🏻👼🏻😊
Tugbaa38 gulsumtopcu benım esım gırıcek doktorum ızın verdı fotografcıda gırıcek doktorunuza kalmıs bırsey alıp almamak