1palyaco Kızlar iyi akşamlar daha yeni hamileyim yarın 5haftalık olacak inşallah . Ama karnım davul gibi şiş gaz şişmesi sanırım var mı böyle birşey yaşayan bu sorun arz eder mi ya da nasıl kurtulabilirim ?
Leyla1993 1palyaco evet bende oyle oldum baslarda doktoruma bu neden böyle dedim.qaz sancısı falan o yüzden oldu demisdi.2-3 haftaya gecdi bende.
Bburrcu 1palyaco bende de oldu doktoruma söyledim dört aylık gıbıyım dıye oda gaz endıselenme dedı actıvıa yememı onerdı benım ve bebek içinde saglıklıymıs öyle kurtuldum
Goldmother Ay evet 5+2 yim bende sanki 3 aylık gibi duruyor normalde zayıf bir insanım ama bi anda şişti baya göbeğim var Şuan hormonlardan dolayı sindirim zorlaşıyor ve gazdan dolayı oluyor diye okumuştum
1palyaco Goldmother hiç sormayın ya görseler yeni hamile demezler yani o şekilde bende zayıfım daha çok belli ediyor .Evet bende internetten araştırdım dediğiniz şekilde ama olumsuzluk yaratır mı yaratmaz mı yazmamışlar yarın doktora soracağım .
Goldmother 1palyaco bi sorun olacağını sanmıyorum başlarda afedersiniz tuvalete cıkamıyordum yeni yeni çıkmaya başladım zamanla düzelir bence normale döner en azından ayına göre ☺️
Nazkryk 1palyaco İlk haftalar ben de öyleydim karnım çok hızlı büyüyecek diyordum. Meğer hepsi gazmış☺️ Bu haftalarda çok normal zamanla geçecek.
1palyaco Nazkryk oh iyi gerçekten içime su serpildi geçer diyorsunuz , teşekkür ederim cevabınız için 🙃🌸
1palyaco Leyla1993 iki üç hafta çok gibi geliyor 😵💫 zarar vermesin de bebeğe sorun yok çekeriz artık 🤷🏻♀️
abkse Ben şu an 7 haftalığım,4-5 güne kadar ben de öyleydim hatta doktorum karından ultrasonla keseyi göremedi çok yoğun gaz olduğundan,vajinal ultrasonla görebildik.Yavaş yavaş sindirim de düzene giriyor gibi gaz yoğunluğu da azaldı diyebilirim.:)
1palyaco abkse ya sevindim zamanla geçiyorsa güzel, aynen benimde o aklıma geldi gaz yoğunluğundan göremeyebilir diye 🙄
Bburrcu 1palyaco evet canım ben zayıflamak ıcın yenılıyo zannediyordum doktorumda sindirim ıcın dedı dörtlü satılıyor meyvelı günde bır tane yıyorum rahat oluyo gerçekten bebeğe de faydalıymıs hıc sorun yasamadım 10+4 olduk ilk haftadan berı yıyorum