Yagmurr1
Özelde doğum yaptım bende. Belden uyuşturuldum tek korkum iğne ve sontaydı iğne korktuğum kadar değildi hatta hiç bişey yoktu diyebilirim ama sonda acıdı baya korkutmak gibi olmasın iğnenin uyuşturma süresi çok kısa bacaklarım aşağıda merdivendeydi iğneyi vurduktan sonra kaldiramadim bacaklarımı sonrası zaten yok ben başımdaki hemşireye başladılar mı dedim o da bitti bile dedi hemen oğlumun sesini duydum şükür. Ama ameliyat sonrası hakkında bişey söylemek istemiyorum yaşanmadan anlatılmaz