5 gün önce düşük mü yaptm kimyasal mi geçirdim bilmiyorum doktor ikisinide söyledi kafam karıştı ama beta değerim 3015 i gördüm en son sonra değer düşmeye başladı sizce düşük mü yoksa kimyasal gebelik mi doktorlardan düzgün cevp alamamak çok sinir bozucu