Edakgndzzz Kızlar 1 kasımda yani 5 gün önce beta 428 çıkmıştı. Bugün tekrar verdim 4128 çıktı. Artış güzel mi doktora ne zaman gideyim ? 5+3 üm şu an
Eldgrn Edakgndzzz artış güzel normalde 2 günde bir takip edilmesi gerek lakin yükselme oranı iyi olmuş. Bu aralarda gidersen keseyi görebilirsiniz haftaya anca bebeği görürsünüz belki ama bu 2 hafta içinde gözükür yani gözünüz aydın
1palyaco Edakgndzzz maşallah çok iyi sağlıkla kucağınıza alın bence yine de erken gidin ille ultrason bakmak için değil değerlerinize bakılacak idrara bakılacak önemli şeyler bunlar 🌸
bsra4213 Edakgndzzz güzel canım artış benim bildiğim 2000 den sonra kese gözüküyor gidebilirsin ama kalp atışını duymazsın