Su kesinlikle şart. Benim arkadaşım da su içemiyor sürekli zorluklar yaşıyor hamileliğinde. Ben onu zorluyorum. Su içtiği günleri daha rahat geçiyor aslında o da farkında. Ben balından beri midem bulansa dahi zorlayarak içtim. Kendime motivasyon matarası aldım ona göre içiyorum. Doktorum çok memnun kesinlikle böyle devam et diyo. 31+3′teyiz. Bu süreçte sadece 1 kere enfeksiyonum oldu. Onda da yine bol su içerek geçirdim.