ben 14 haftalkk hamileyim ikizlere dogumum buyuk ıhtımal sezaryan ama benm sorum şu benm iki ayagımın bas parmagındaki tırnaklar cok cırkın yani degisik hastalık var cıkmıyorda kesılmıyorda ben hastanede utanırım ayagıma ne yapblrm coraplarıda ckartıyorjz bant mı yapıstırsam sizce dgum korkusu bi bunun seyi bi sardı beni yardm edin 🙄🥹