Drnzgn 35 haftamdayim sağ böbreğimde büyüme var çocuk baskı yaptığı için dedi doktor nst flan istedi başına gelen var mi
Hsrt80 Drnzgn aynısı yaşadım ağrıyla acillik oldum unturasyon baktılar ettiler 2hafta ağrı çok çektim ikiz gebelik benim şükür ikisinin kafası aşağıya döndü rahatladım eğer devam etseydi bana Dr siten mi dedi takılması gerekiyir diye bebekler böbreğe baskı gelmeyince duzeldim şükür
4Serap4 Drnzgn benim her iki taraf da çok vardı büyüme stnet takıldı ama senin ki çok Bi önemli değil hamilelikte oluyor ztn çok büyük olursa ztn üroloji ye yönlendiriyorlar çok ağrın, olursa uzandigin zaman uyutmuyorsa tekrar baktır geçmiş olsun 💐
aysenuurr11 Drnzgn benim 20li haftalarda vardi sagda buyume cokta agrisini cektm taşta vardi enfeksiyonla birlikte. Antibiyotik kullandim bol su ictim derken hafifleyip gecti ara ara hafif hissediyorm gibi ama degersiz. Sag bobrekteyse buyume o tarafa yatmayin doktorum oyle demisti. Simdi 37+3 haftaligiz💖
Drnzgn Hsrt80 aslinda kafası aşağıda ama genede baya büyüme var dedi çok aşırı bı sancım yok yada benim acı esigim baya yüksek
Drnzgn 4Serap4 doğuma çok fazla yok zaten 2 hafta flan daha dayansam alır doktor bakalım nasıl olacak
Sumeyyealts Başıma geldi acillik oldum ağrıdan 29. Haftada 2 cm e yakın bi genişleme vardı bol su iç ve sol tarafına yat dedi düzeldi ağrı falan olmuyor Şuan çok şükür ama doktor bebek büyüdükçe bu şikayetin artabilir dedi
Drnzgn aysenuurr11 bende şuan aslında dayanilmayacak bir ağrı yok ilk bana da 20 haftalarda söylemişti doktor peki doğum normal ki olacak sizin sezeryan mi benim sezeryan olacağı için erken mi alir acaba diye dusunuyorum
aysenuurr11 Drnzgn cuma kontrolüm 38 oluyorum bakalim belli olur o gün, ama agrilarin cok yoksa erken alacagini sanmam