-serpil25 Kızlar geçen gün yazmıştım betam 12 kimyasal olacak diye korkuyorum diye bugün kan verdim 8e düşmüş şimdi bu kimsayasal gebelik mi oluyor ne yapma lazım tam olarak doktora gitmeliyim yoksa regli olurmuyum
Eldgrn -serpil25 kimyasal gebelik maalesef yükselmesi gerekirdi normal şartlarda sizin adet olmanız gerekmektedir.
momofmychildren Kimyasal gebelik evet muhtemelen kanamanız olacak sonra yine beta baktırın düşüşe geçerse korkmayın
-serpil25 momofmychildren umarım kimyasaldır temmuz ayında sağlıksız gebelikten kürtaj oldum dış gebelik olmasından korkuyorum operasyon geçirmek istemiyorum