Betulhdvrd Bugün kontrolüm vardı doktor baş geliş dedi pozisyonuna bu haftada dönmüş mü oluyor normal mi öyle durması?
Leyla1993 Betulhdvrd doktor ne dedi peki?risklimi?bence çok erken ama doktor normal dedise sorun yoktur.
iremnur_17 Betulhdvrd Şuan 25 deyim başından beri hep baş aşşağı duruyor ilk zamanlar düşük tehlikesi dediler ama Şuan normal her şey çok şükür doktor nasıl rahat ediyorsa öyle duruyor dedi. Doktorunuz aksi bir şey demediyse sıkıntı yapmayın
Blueberry0 Betulhdvrd erken dönmüş haftasına göre ama değişebilir sürekli. Ben 31+2 haftalığım. makat geliş 2 haftadır. Umarım benimde döner
Leyla1993 Nurr29 yok canim baş geliş basın doğum kanalına dönmesi demek bu genelde doğuma yakın zamanlarda olur bazende işte böyle çabuk oluyor.
Betulhdvrd Blueberry0 ya bence de hareketli olduğu için şuan değişebilir ilk bi tedirgin oldum da zaten sıkıntı olsaydı doktor söylerdi
alitalia Betulhdvrd sürekli yer değiştiriyorlar merak etme normaldir. 29.haftada baş gelişti bizimkinde 32de ters duruyordu. Döner mi dönmez mi 35.haftada belli olacak. Şuan ayakları muhtemelen aşağıda hala öyle hissediyorum.