İdrar kültürüm bakteri üredi çıktı antibiyotik kullandım yine aynısı tekrar bi şase ve günde 4 tame olcak şekilde antibiyotik aldım ce yine aynısı çıktı dr tekrar verdi aama artık korkuyorum bişey olursa diye cidden yoruldum da acaba bu kadar antibiyotik bebeğimi etkiler mi diye düşünmeden edemiyorum tabi dr da sonucta sağlımız için uğrasıyo sıkıntı olsa vermezdi diyedüşünüyorum daha önce benimle aynı durumunyaşamış olan var mı naptınız nasıl geçti bu süreç nolur akıl verin