Zeyer ben 6 ay önce gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum yaptım. Son kontrolümde geriden gelmeye başlamıştı sonraki haftaya değilde 3 hafta sonra randevu verdi eski doktorum. Feyza hanımın böyle bi hastasını sonraki haftaya tekrar çağırdığını okumuştum. Onu düşünmemde ki en büyük etken bu. Tekrar aynı acıları yaşamaktan Allaha sığınıyorum, ama bu sefer daha ilgili bir doktorla devam etmek istiyorum. Cevabınız için teşekkür ederim. Doğum fiyatları en son ne kadardı peki bilginiz var mı?