Huriyemustafa Dilekulgtt ben Zeynep kamilde yaptırdım 10 gün sonra çıkar dediler 5 güne çıktı sonucum canım
Kivi Haftaya cuma gününe devlet hastanesinde randevu bulabildim, 13+3 oluyorum eğer daha önden gitmez ise, geç olmuş olmaz değil mi kızlar ?