busraoz0811 Kızlar devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Sancı vs başladığında ne yapmam gerekiyo? Acile mi gitmemiz gerekiyo ordan sonra ne yapıyorlar deneyimi olanlar anlatabilir mi lütfen
Hirali busraoz0811 her hastane bir mi bilmiyorum ama benim gittigim hastanede duş falan vardi sadece devlet oldugu için doguma kadar kimseyi almiyorlardi ben tam açıklıkla gittigim için direk doguma alindim tekli dogum odasinda doğurup 2li odaya geciriyorlar kadin refakatci ile kalıyorsun