guclubebek35 Arkadaşlar 18 haftalık gebeyim ısırganları börek yedim 2 defa 1 gün arayla sizce bi sorun olur mu??
Sarella guclubebek35 ısırgan otu adet söktürücü etkisi var ama bilemiyorum en iyisi doktorunuza danışmak
Zezgit Valla bizim buralarda tırşik derler yaban otu mu yılan otu mu neymiş bilimsel adı. Hiç dayanamam ona gelip gidip yedim bişey olmaz gayet doğal ve sağlıklı işte vücudun herşeye ihtiyacı var sonuçta. İlk hamilelk kontrolüme gittiğimde doktor bana hiç yasak koymadı hala da koymadı her istediğinden yiyebilirsin ama az az yiyeceksin ayriyetten hamileyim şöyle mi olur bunu yesem mi deyip kendini şartlandırma oluruna bırak rahat geçirmeye bak dedi. Bu kontrolümde gittiğimde maden suyunu soracağım sdece içiyorum fydalı olduğunu bilyorum ama eşim bilmediği gibi asitli şeyi içme zararlı diye bana kızıyo onun önünde sorucam ki eşimde duyup sussun artık 😁
Oyakubra Zezgit bizde karadenizliyiz hep yeriz ee annelerimizde hep köyde hamileyken o şekilde beslenmişler gayet doğal sağlıklı süt yapsın die sürekli yerlermiş :)
Oyakubra guclubebek35 yapiyodur surekli bulunup yencek bisi deil canim zaten o buzluga kyuyoruz biz gecen annem yaomisti 1 2 kasik aldim sadece ben.. Vitamin olsun die