11+5 ama hala mide bulantılarım devam ediyor gerçekten çok kötü oluyorum yemek yemek istemiyorum bolca yiyorum ardından hemen midem bulanıyor prillam kullanıyorum gece iki tane yutup ama yok bulanacak olduğu zaman hiç bir şey fayda etmiyor üzülüyorum bebek beslenemeyecek geri kalacak diye istifra ederken zaten dünyam başıma yıkılıyor çok kötü oluyorum kokularda çok kötü 🥹😔