7 haftalık tüp bebek gebesiyim yoğun kanama yaşadığım içinde heyet raporlu ciddi düşük riskim var kahverengi akıntılarım devam ediyo hatta bazen kılcal damarlı akıntı görüyorum şeffaf 3 gündür tüm belirtilerim kayboldu ve kontrolüm çarşamba günü benim gibi olan varmı aranızda yada böyle bir durumu atlatan ???