11 haftalık gebeyim. 2,5 haftadır geçmeyen ishal ve buna ek olarak mide bulantım ve kusmam çok var. Kızlar su içsem gidip çıkarıyorum baş edemiyorum artık.. hastaneye gittim prilam verdiler işe yaramadı. İshal için de bişey yapamazlarmış. Çıldırmak üzereyim evde bir de 16 aylık oğlum var. Eşim akşam 8 de eve geliyor. Bütün gün can çekişiyorum resmen 😢 bi öneriniz var mı? Yemek yiyemediğim için bebeğim beslenemeyecek diye de çok korkuyorum