busraayksll Ay bugün kontrole gittim nst de ağrı çıktı kan verdim serum taktılar en son tekrar nst normale döndü ama haftaya yine çağırdı hem de biraz önden gidiyoruz, öyle heyecanlandım ve korktum kiiii tüm bebisler vaktinde sağlıkla doğar inşallah 🥺🥰
Tugceliko-19 busraayksll ooo çok iyi ben 35+5 im 2.450 kilosu . Gayet iyi merak etme umarım zamanında gelir ama erken sürpriz yaparsa da hiç bi şey olmaz inşallah 😊