minikmucizeemaak Seherr44 İlk defa duyduğum şeyler burda da bir çok bayan yorum yapmış zaten, dediğim gibi herkes de bir olacak diye bir şey yol en iyisini doktoru bilir ilk yorumumda da em iyisini doktoru bilir diye belirtmiştim :)