Dila05 2 kimyasal gebelik gecirdim son adetim 31 Ağustos kimsayal düşüğüm 10 ekim. Beyaz akıntım vardi hafif kasik agrim ikisinde de bu şekilde öğrendim gebeliği. Yani ne zaman adet olucam bilmiyorum sizce bu değer net negatif mi yükselir mi? Değer; 1.63
Guldenozkan Öncelikle geçmiş olsun umarım en kısa zamanda güzel haberlerini alırız 😊 Beta Hcg testlerinde 5 ve yukarısı pozitif sayılıyor. Regli tarihiniz geciktiği durumda tekrar kan verebilirsiniz.