xxgulden 25 haftalık hamileyim dün doktor kontrlüm vardı doktor ultrsonda bebeğin iki böbreğinde de 7 mm büyüklğünde idrar kesesi gördü idrar boşaltıp tekrar geri alıyormus :( şuan için bir tehlikesi yok dedi ama ben ilk defa boyle bir sey duydum ve korkmaya basladım böyle bir konuyla karsılasan varmı
dileknazliay xxgulden siz illkez duymuşsunuz ama bu çok yaygın bir sorun, takip gerekiyor büyürse doğumdan sonra küçülmesi beklenir küçülmez ise müdahale ediyorlar. Genelde erkek bebeklerde çok görülüyor. Bazen kendiliğinden de düzeliyor.
xxgulden dileknazliay aynen ilk defs duydum takip edicez dedi doktrum ama neden oyle oldugna dair bir bilgim yok ve ilerlerse die de cok korkuyrm