Ressammom 22+0 hareketleri hissediyorum çok şükür geceleri çok hareketli bazen az oluyor hareket kasık ağrım oluyor arada bir korkuyorum ama geçiyor sonra 12 mart görünüyor şimdilik doğum
Bebisbg34 Zeynep1121 21+5teyim bigün hıssediyosam bigün hissetmiyorum yatarak anlıyorum anca hareketlerını henuz sırt agrısı var başkada bi sorun yook smdlık :)
Ressammom Tubaonur06 Kontrole gittiğinizde doktorunuz bir sorun olmadığını belirtti ise lütfen endişelenmeyin, her bebek her hamilelik farklıdır umarım en kısa zamanda hissedersiniz bebişin hareketlerini🥰