Happ Arkadaşlarım canlarım bana birileri akıl verse bi yaşadıklarını anlatsa çok sevinicem inanın ben 28 ekim de hsg çekildim 1 kasımda ovülasyon da pik gördüm 3 ünde çatlama gördüm ve dünden beri artmış bir şekilde sağlı sollu batmalar hafif sızılar oluyor kasıklarımda daha çok tüplerde gibi, bel ve sırtta ağrım var aralıklarla yine sık idrara çıkıyorum bazen akıntım oluyor bunlar belirti olabilir mi bat 18 regl belirtim daha başlayamaz yardım lütfeenn sizde de gebeliğinizi öğrenmeden bu kadar erken belirti oldu muu 🥺
tugcesakzci Happ psikolojik olarak hissediyorsunuz büyük ihtimalle yumurta spermle 12 gün ila 14 gün arasında dölleniyor yani imkansız belirtilerin olması
Hdeniz61 Happ benim yumurtlamadan sonra bu belirtiler hep vardı. Yoğun kasık ve bel ağrısı aynı zamanda yoğun akıntı . Adetime 5 gün kala test yaptığımda çift çizgiyi görmüştüm. İnşallah bebiş vardır 😍
Happ mavideniz6 yaa bazı kişiler hissettiğini söylüyor psikolojik mi acaba diyorum da değil yani resmen batıyor tahmini ne zaman başlar kesin belirtiler bilginiz var mı
mavideniz6 Happ Ben belirti konusunda çok detaycı biriyim battan üç dört gün önce anlardım hemen.Çünkü belirtileri çok net oluyor hatta test yapmadan biliyordum sonucu öyle söyleyeyim.Adet olacakmış gibi ağrı sancı ve tiksinmeler oldu ufak tefek.Ama dediğim gibi neredeyse 2 hafta var adetinize hemen belirti görmeniz zor.
Happ tugcesakzci psikolojik değil ondan eminim hsg sonrası oldu desem onun üzerinden çok zaman geçti 2 gündür bu şekilde anlayamdım
Happ Seherr44 ya bazıları hissettiğini söylüyor e bende bu ay herşeyi usulünce yaptım hsg çekildm böyle şeyler yaşayınca da acaba mı dedim yaşayn varsa da lütfen bize katılıp bizimle paylaşsın 😫
Seherr44 Hdeniz61 Hdeniz61 gidip kan ver içini rahatlat ben test yaptım çok silik çıktı var denilmeyecek kadar az bir çizgiydi zorla gördüm dedim değilim sonra belirtiler senin gibiydi çok yeni olduğu için silik çıkmış
Zehraargan Happ Umarim vardır fakat bu kadar erken hissedilmez. Ben 6 ay boyunca her adet zamanı belirti aradım kendimde hamile kaldığım ay belirti bile diyemeyeceğim regl öncesi karın ağrısı ve göğüs hassasiyetiydi o da zaten her regl öncesi oluyordu bende
Polatalemdar Happ ben 20 gün öncesinden acayip derecede regl ağrısı çektim. Dedimki kesin hasta olucam yani o derece ağrıyordu 20 gün sonra filan hamile olduğumu öğrendim
Nurumsun Benim de reglime 2 haftadan çok varken baş dönmesi, bel ağrısı, yüzümde solgunluk vardı. Anlam veremiyordum. Reglime yakın da normal regl belirtilerimi yaşadım. Herkeste farklı olur bu süreç. İnşallah hayırlısıyla güzel sonuçlanır. 🌸
Happ Polatalemdar yok yani ovülasyon olarak sordum yumurtalama dönemi takibini yapmış mıydınız ovülasyon testi ile falan
Polatalemdar Happ yok hiç bir şekilde takip etmedim. Başlarda çok takıp ediyordum o ay bıraktım umursamadım o ay kaldım belkide tesadüf 😃