Seyma2255 Yarın tam 40 haftalık olucam ikinci gebeliğim ama ne Nisanim geldi ne sancı hicbirsey yok ilk doğumum normal oldu bunu da normal istiyorum ama belirti olmaması korkutuyor beni ne yapmam lazım sancı açılma vs için